Jun 17, 2011

Buzzador

Så där ja. Nu har jag gått och blivit Buzzador. Espen har nämligen fått prova lite barnmat från en vän som är Buzzador. Det verkar schysst och öppet och ärligt så jag tänkte att jag kunde prova att buzza också. Om du också är intresserad av att testa nya produkter och prata med dina vänner om det kan du registrera dig på

www.buzzador.com

Du får gärna ange att du har blivit rekryterad av hyldelis

Här slukar Espen sin NaturNes, Nestlés sjötunga, potatis och morot för barn 6m+. Den är slät och rinnig med lite sträv smak. Betyg: 5 skedar av 5 möjliga. Jag kunde inte langa maten snabbt nog, så gott var det. Jag tycker nog att det är det vidrigaste jag gett honom men det är tydligen inte så viktigt. Även när han ätit samma rätt ett antal gånger går det lika snabbt ner. Han behöver egentligen inte haklappen eftersom varenda droppe rinner rätt ner i strupen.

No comments: